Tuesday, August 5, 2008

迷 失


这 几 天, 我 又 再 次 心 灵 迷 失...

好 渺 茫 啊...

我 往 往 在 很 多 事 情 方 面 都 能 独 当 一 面, 办 事 情 心 狠 手 辣.. 却 在 面 对 感 情 方 面 却 止 步 了, 犹 豫 不 决, 婆 婆 妈 妈, 胡 思 乱 想.., 哪 怕 是 亲 情, 友 情 和 爱 情 都 是 这 样..

亲 情 最 重 要, 友 情 最 需 要.. 这 些 我 明 白..

爱 情 呢? 爱 来 过 吗? 爱 情, 我 输 过, 没 赢 过.. 爱 情 每 次 经 过, 都 让 我 遍 体 鳞 伤, 偶 尔 甚 至 躺 在 一 滩 血 泊 中, 独 自 呻 吟, 独 自 舔 伤 口..

人 家 说 时 间 是 最 好 的 疗 伤 方 式, 时 间 过 了, 渐 渐 痊 愈 的 伤 口, 也 留 下 了 疤 痕, 从 此 多 了 一 份 害 怕, 少 了 一 份 安 全 感... 到 头 来, 还 不 是 一 个 人...

这 几 天, 我 无 缘 无 故 有 来 一 躺 心 灵 迷 失, 甚 至 怀 疑, 自 己辛 辛 苦 苦 的 保 养 是 否 值 得, 是 否 让 我 便 好 看 了? 我 怀 疑..
虚 假 的 赞 美 让 我 再 次 失 去 信 心..

人 家 有 说, 雨 过 总 有 天 晴, 真 的 吗? 我 只 知 道, 我 经 历 的 雨 天 比 晴 天 来 得 多..

2 comments:

aL said...

across every mountain,theres a rainbow. we could be lost while we are on the way to da peek but it doesnt matter. we learn from our mistake. set ur goal and ur motivation dat enough to make urself determinate all the time. keep goin and get urself closer to the goal.ignore those nonsenses dat surroundin u. i believe u can do it.it just all about u and urself. wish u all the best my friend

KazkiBear said...

tingern~!!!!
same here..
dun worri..no matter where r u..
i will stil bside u..stand up 4 love..